EKA Tartu vanas kaubamajas


Täna siis avasime EKA nädalalõpu. Panin üles oma eelmisel aastal tehtud maalid koondpealkirjaga "Meie hingestatud ilm" ning videod "Hilda" ja "Iluduse rawitsemine". Rahvas käis sisse-välja ning paljud vaatasid mu töid kaua, kuna maalidel olid tekstid, mida lugeda ja videos vanainimene, kes ikka huvi äratab. Kohal oli Raimu Hanson Postimehest ja minust tehti maalide taustal mitu fotot. E lubati avaldada. Minu hämminguks valitses TKK õppejõudude seas mingi kummaline tallinnafoobia. Üks õppejõud suhtus EKA tudengite maalidesse negatiivselt ja isegi küsis, et kas nad seal Tallinnas nii maalivadki. Üks teine jälle uuris minult, kuidas mul EKAsse sisse saada õnnestus ja kas mind selle pärasti diskrimeerita, et olen Tartust. Küsiti ka, et kas ma olen nüüd siis tallinlane või tartlane! Apiiii!!!
This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

