Oli tore sünnipäev


Eile õhtul pidasin kunstiakadeemias juubelit. Pidu toimus pärast performansi workshopi esimest päeva. Käisime abikaasaga eelnevalt kaubamajas torte toomas ja kui saabusime, olid paljud juba mind ootamas. Jaan Toomik ütles, et austusest minu vastu tuli ta kohale, aga peab varsti ära minema. Tegelikult istus ta veel päris kaua aega meite seltsis. Sain Jaanilt kolm ilusat tulpi.Kui tahtsin tagumisse tuppa oma lilled ja asjad ära viia, jäin uksel soolasambaks, kuna mind võttis vastu pimedus ja ilmatu hulk kõikjal põlevaid küünlaid. Keset tuba seisid reas Marianne, Maiu ja Tuutu küünalde, kinkide ja lilledega. Mul vajus karp lahti ja Maiu ütles: "Tere".  "Tere," vastasin ja seisin nagu puuga pähe saanu. Seejärel soovisid nad mulle õnne. Tuutu küsis, kas ta tohib mulle sünnipäevaks performansi kinkida, millega ma loomulikult nõus olin. Saabus veel rahvast ja lilli ja kingitusi ning lõpuks hakkasime Veneetsia videot vaatama. Alguses näitasin seda ainult heliga videot, kus kõik mölisevad: "Ära filmi!" ja see ajas nad naerma, Jaan kiitis mind, soovitas filmile tõlke alla teha ja festivalidele saata. Päris film meeldis ka kõigile ja neil oli naljakas iseennast vaadata. Pärast näitasin veel teisi videoid ja uuesti Veneetsiat hilinejatele. Tuutu perfokas toimus suures majas, kus ta seisis ukse ees, millele oli ta pea kohale joonistatud ellipsina püha paiste. Ta jutustas oma armastuse lugu, kuidas tal on tüdrukute suhtes alati omalaadne maitse olnud ja kuidas tegelikult on kõige tähtsam iseennast armastada. Hiljem, kui juba pimedaks läks, lasi Sorge lõpuks selle raketi õhku, mida ta hajameelselt pidevalt kotis kaasas oli kandnud ja mis isegi üle piiri Soomes oli ära käinud. Rakett tegi hirmsa paugu, lennates ornaži pisuhännana üle City Plaza pilvelõhkuja, kuid mina olin juba 10 min. tagasi "sündinud".
This entry was posted in Määratlemata. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

