Pori Perf06


Poris püherdatud nagu niuksti ja tagasi kodus nagu tuul.
Olen 3 ööd korralikult välja magamata, aga sellegipoolest festivaliga rahul. Tegime eile Sorgega perfoka, kus Sorge seisis, telliskivi ja valge loor peas ning madrusesärk seljas ning mina seisin alasti, kirju müts peas, katusel, kust loopisin Sorgele pähe 20 valget supitaldrikut. Sorge häälas samal ajal. Kui taldrikud loobitud, pühkis Sorge killud kokku, moodustades neist asfaldile südame. Puhus tuul ca 20 m/s, mis minu kõrge positsiooni raskeks tegi. Nimelt olin just end paljaks koorinud ja sammusin katuseääre poole, kui nägin oma õuduseks, et torm on minema viinud laua, millel olin plaaninud seista, et katuseäärele lähemal olla, muidu poleks saanud taldrikuid õigesti visata, sest äär oli kõrgem ja ei oleks ulatunud. Nüüd oli sinna jäänud vaid laua all olnud klots, millele ronides tasakaalu pidin hoidma. Tuul puhus korduvalt nii kõvasti, et pidin alla kukkuma. Putka võis olla ca 8 meetrit kõrge.
Rahvale aga meeldis väga meie perfokas. "This was like a real performance!" öeldi mulle. Meid kutsuti järgmiseks aastaks tagasi. Poris on väga toredad noored kunstnikud. Ööbisime galerii pööningul. Poris oli jube külm tuul ja ainult 10 C sooja. Õnneks toimus täna, kui Soomest saabusin EstNati saun, mis mu uuesti üles soojendas!
Ahjaa, pole olnud aega kirjutada, aga enne Pori käisin Kütiorus kursust lõpetamas, kus kahjuks olid kohal vaid Katrin ja Marko ning Toomik oma elukaasalsega viibis seal vaid ühe öö. Kütioru loomemaja kuulus kunagi Valdur Ohakale, nüüd elavad seal Peeter Laurits ja Leelo. Samuti on neil koer Mantšu ja 2 kassi.
Oli meelirahustav aeg ja vaikne loodus pani unustama probleeme, koolitöid ja muud jama.
This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

