Tallinnarõõmud


Pärnu workshop osutus väga lühikeseks, vähemalt minu jaoks, kuna selgus, et õpitu esitatakse reedesel näituse avamisel, aga mina olen R-P Londonis. Pole hullu, vähemalt kohtusin uuesti lõbusa Open Space kambaga ning sain Rolls Rolfiga sõbraks. Ta kiitis mind L esitatud perfoka eest. Ütles, et "You were SO concentrated and my god how you hit that poor man with the plates, so precisely."
Tallinnasse jõudnuna üritasin kinno minna, aga bussi tulnud. Proovin täna uuesti. Täna ostsin viimase raha eest lõuendit ja Sorge pingutas need raamidele. Samuti üllatasin Sorget  märkidega "bad sex sucks". Tahan ka meile kodulehe teha. Meil on nüüd päris oma sümboolikaga ja nimega rühmitus, aga mida me tegema hakkame, on endiselt selgusetu. Otsustasime, et ei teegi midagi. Tegelikult siiski mõned plaanid on.
Selgus, et ma pole ainus, kes pärast laupäevast perfokat pidevalt väsinud on olnud. Sorge oli ka. See lohutab mind.
Homme suundun Londonisse ja loodan, et kõik läheb hästi. Saan siis oma kodus fotostuudio hakkama panna. Ja muide, täna sain TKL esimehel kõne, et tal on vaid vaja mu jaa- sõna, kui suur ateljee 1. korrusel saab minu omaks. Selle sõna ta ka sai ja ma loodan peagi sisse kolida.
 
 
This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

