Palavus ja alastus


Mu jumal, mäherdune kuumus! Olen kodus nii päeval kui öösel alasti ja käin rõdul paljalt päevitamas. Kuna olen hõivatud joonistamisega, ei saa aega randa minna. Ma ei tea Tartu naturistide olukorrast midagi, aga Tallinna randade asjus on viimasel ajal mitmeid artikleid ilmunud. Nn. normaalsed inimesed ei ole rahul, et nudistid kõikjal päevitavad. Ometi on meil hetkel seadusega lubatud igal pool, kasvõi kesklinnas alasti olla.
Kulka eraldas mulle stipendiumi Poola perfoka workshopil osalemiseks, juhuu!
Aga kuradi palav on ikkagi!
Rubriigid: Määratlemata. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

