Piirissaare seiklus

Oleme kodus. Piirissaarelt ei õnnestunud lahkuda täna kl. 8.00 tormi tõttu ja tulime kella 17-se praamiga.  Niisiis veetsime saarel peaaegu 3 päeva. Selle sisse mahtus 1. päeval ekskursioon giidiga ja ülejäänud päevadel omapäi ringi jalutamine, katsega minna sohu. Paraku moodustabki enamuse saarest raba, kus müttavad põdrad ja rannikust, mille pilliroos elavad metssead . Otsustasime rabamatka vihma tõttu ära jätta. Ega siis sealses rabas laudteid ole!
Süüa saime 2 korda päevas. Lõuna oli 3-käiguline: uhaa, kalapraad ja kook.  Kuna saarel midagi teha ei olnud, veetsime lõunalauas tund aega. Lõunat pakkus üks kohalik talu ja lauad olid meeldivalt värskes õhus.
1. päeval oli soe, aga pilvine ilm, teisel külm ja vahelduva pilvisusega, nii et päevitamisest ei tulnud midagi välja ja täna oli hommikul kohutav tuul, mis õhtuks rauges ja  säras terve päev.
Nägime nastikut ja pildistasime saarmast.
Eile kutsus giid Leevi meid oma 58.aasta sünnipäeva puhul sauna. Ta on napsuvend ning vintis peaga räägib ta vene aktsendiga pikantsetel teemadel, nii et pooltest sõnadest pole võimalik aru saada. Nii ei tabanud ma ära, et oma seksuaalteadmisi esitledes küsis Leevi meilt, et kas me teame, kus kliitor asub. Ma ei pannud ta juttu tähele ja kui ta küsis: noh, kas tead, vastasin, et ei tea. Sven irvitas, et mis asja, kas sa ei tea, kus kliitor asub vää?  Leevi selgitas, et see asub külje peal ülal ning kasvab erutusseisundis kuni 2 cm pikkuseks! Ma pole ammu nii huvitavat teooriat kuulnud.  Igatahes pidasin paremaks oma naturismihuvi saladuses hoida ning tänasin õnne, et Leevi inglise keelt ei oska, sest muidu oleks ta aru saanud, mis on kirjutatud mu rinnamärgile (bad sex sucks).  Uurisin Leevilt ka soorollide kohta Piirissaare vanausuliste seas. Traditsioonid ikka. Ja siis ta hakkas nutma, kui oma naise surmast rääkis. Mul hakkas temast kahju, aga kui tahtsin talle ühe Twixi pulga anda, nägin oma õuduseks, et see on üles sulanud ja nii ta nuttiski ilma lohutuseta! Kainena on ta asjalik vanamees, kes teab saare kohta nii mõndagi rääkida. Kuid isegi siis lipsab saarefaktidest läbi info, mitu kilomeetrit niiti sukapaarist saab ning et massaaži tegemiseks peavad olema just nii pehmed näpud nagu temal, Leevil.
Nägime ainult üht venesinist maja kolme küla peale. Sibulapeenraid oli igal pool. Saarel elab pidevalt ca 60 inimest ja ainult 1 laps! On 2 poodi, internet. Saar elektrifitseeriti 1909 ja telefon toodi sisse 1925. Elanikke on sellepärast vähe õues liikumas näha, et nad põhiliselt joovad toas teed ja pühade ajal midagi kangematki.
Täna saime veel rohelist sibulat ja vobla kaasa ning veetsime praami katusel lõbusa pooltunni seda kraami süües. Soovitame kõigil Piirisaart külastada!
This entry was posted in Reisimine. Bookmark the permalink.

Piirissaare seiklus on saanud ühe vastuse

1. _stockholm syndrome ütles:

Nii põnev, et mine või ise kohale😀