Michaeli online seanss


Täna kl 04.00 hommikul eesti aja järgi ja pärastlõunal California aja järgi toimus Michael online chat. Tegu oli nn. kanaldamisega ehk spiritualistliku seansiga, kus inimene paneb kirja vaimolendi mõtteid. Michael on 2000 hingest koosnev olevus, kes elab füüsilisest maailmast tervelt kahe tasandi võrra peenemas mateerias: mitte astraaltasandil vaid sealt veel üks tase edasi. Seepärast teab ta palju rohkem, kui meie ja seepärast otsustasin küsida Michaelilt, mida tähendab naiselik vaist.
Michaeli kanaldajaid on mitmeid, aga eile oli üks kogenumaid. Eelnevalt olin 2 kaamerat valmis pannud. Üks filmis läpaka ekraani ja teine mind suure arvuti taga. Päeval tekkis paanikahoog, sest ma kaotasin ühenduse chatroomiga. Java ei töötanud enam. Olin juba valmis ööseks Aivari poole minema, nimelt tegi Erki kindlaks, et seal saab chatroomiga ühenduse. Õnneks pärast reinstalli tekkis ühendus. Aivar käis ka siin, aga kasu sellest enam polnud. Närvid olid täiesti läbi, kui lõpuks kella 9-ajal õhtul kõik valmis sain: kaamerad postisoonidesse ja kõik arvutid chatroomiga ühendusse.
 
Magama läksin peale keskööd ja tõusin kella 3-ajal. Rahvas oli juba kogunemas. Öeldi tere hommikust ja väideti, et juuakse kohvi. Mul aga oli uni silmas. Pirn tuli ka kohale. Kl. 04.00 hakkas sisejuhatus. Shepi nimeline mees kanaldas Michaelit. Kui vaim sõna võttis, ilmus kiri MICHAEL ja siis ei tohtinud keegi niisama lobiseda. Maad võttis vaikus ning vaim hakkas rääkima… kunstist! Arvan, et seda tegi ta minu pärast, kuna Shepiga oli eelnevalt kokku lepitud, et ma filmin ja värki. Lõpuks saabus küsimuste-vastuste aeg. Kopeerisin oma küsimuse naiselikust vaistust aknasse ning ootasin vastust, mis vahel suht kaua aega võttis. See-eest tuli vastus pikk ja põhjalik. Michael, kui see on ikka tõesti vaimolend ja mitte Shep ise räägib nagu iga natuke rohkem lugenud ja eluga kursis inimene. Paljud mõtted olid samad, mis mul. Soorollid on ikka pigem sotsiaalselt õpitud.
Pärast enda küsimusele vastuse saamist läksin magama, sest järgnesid teiste inimeste isiklikud küsimused. Sellist energiat nagu mõned tunnevad vahel taolistel seanssidel, ma küll ei tajunud, aga hommikul olin täiesti välja puhanud.
This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

