In Graafika


Täna viibisin Pärnus In Graafikal. Avati plakatinäitus, toimusid perfokad, sh. PORT PERFORMANCE Cuma 2 esitlus Mudaravilas. Mitmed non gratakad olid silmnähtavalt nokastanud, mida oli näha nii avamistel kui ka perfokate ajal, kus Sandra mitmesse perfokasse sisse tuli ja osalistele viina pakkus ning oleks äärepealt ühe paar päeva tagasi loomulikku surma surnud silgu nahka pannud. Seda lugu rääkis perfromant, kes pakkus surnud kalu ja viina. Ta ütles, et vähemalt 40-aastane väga halva energiaga naine nõudis kala. Tegelikult on Sandra umbes minu vanune. Mina seda ei näinud, sest olin juba järgmisel objektil: nimelt tegin Johannese palvel kõigist performantidest pilti.
Mari Kartau liikus ringi, kamadades masse ruuporiga, mille heli oli väljakannatamatult kile. Rahvast veeti suure bussiga ühest näitusepaigast teise. Osa rahvast, sh mina olime tulnud hommikul selle bussiga Tallinnast.
Vaene Johannes oli pettunud, et publik nii isepäiseks osutus ning tema hoolikalt kavandatud perfokate esitamise järjekorda miskiks ei pidanud. Mass tungles vabalt läbi kõigist ustest ning vaatas ükskõik, mida ja ükskõik, millal. Angelika järeldas hiljem, et nad oleksid pidanud kohe otsustama, et mudaravila ehitust arvestades peab siin tegema ainult kestvusperfokaid. Pole viga, tegijail juhtub.
PP seltskond läks õhtul kuhugi sauna, aga mina, külmast kange, otsustasin, et mida kiiremini ma sooja Tartu koju saan, seda parem ja sõitsin esimese ettejuhtuva bussiga minema. Mudaravilasse ma oma jalga enam ei tõsta, mulle aitab! Vähe sellest, et õues on külm, on seal neetud ravilas veel sada korda külmem.
Järgmisel laupäeval toimub BIG PERFORMANCE Pärnu kontserdimajas.
 
This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

