Olin maal


Viibisin E-R hommik maal. Aitasin empsil puid tuua ja muid asju teha. Tema aitas mul venekeelseid vepsa videoid tõlkida, kuigi ega ma temast keeloskuses palju maha jäänudki. Ilmad olid alguses külmad ja pidevalt tuiskas, aga N muutus veidi soojemaks. T päästsin ühe mehe lume seest. Nimelt sõitis üks tuttav külamees emale järgi, et nad koos Rapla saaks minna (ma ei saa isa autot juhtida, sest pärand on tegemata). Meie talu tee oli kinni tuisanud ja mees sõitis pervelt alla. Auto oli ümbermineku äärel, kuid õnneks siiski püsti. Proovisin Kroksi autot käivitada ja meie üllatuseks see õnnetuski, kuigi vahepeal on ilmad väga külmad olnud ja auto oli 2 kuud seisnud. Võttis aega, mis võttis, aga pooleteise tunni pärast tõmbasin mehe välja.
Igapäevaelu jätkus rahulikus rütmis: hommikul tõin puid, siis kirjutasin lõputööd ja õhtul tõlkisime. Sain 10 lk kirjutatud ja pea kõik videot tõlgitud.
 
This entry was posted in Kodu. Bookmark the permalink.

Olin maal on saanud ühe vastuse

  1. Unknown ütles:

    Looks lovely but I can\’t read a word of it. 😉
     
     

Lisa kommentaar

