Jaani näitus, Raul Meel ja Aivar Kurvits


Käisin jälle Tallinnas. Jaan Toomik avas KUMUS isiknäituse, Kurvits jagas katalooge ja toimus magistrantide koosolek KUMU näituse teemal. Jaan on teinud esimese kunstnikufilmi "Armulaud". Ta tegeleb viimasel ajal usuteemaga. Lisaks filmile oli ülal ka mitu videot. Ühes neist "Hare Christmas" mängisin ka mina.  Maalid olid ka ülal. Norm stiil. Jaan ise nägi välja nagu kompvek: valge pluus seljas ja lokid lehvimas. Sorge eestvedamisel külastasime mitmete tudengitega õhtul Raul Meelt. Ta elab Kadriorus. Meel pakkus mõdu ning rääkis, et ta on igas mõttes esimene tegija. Isegi spordis, kuigi tulemused on keskpärased. Sorge ja üks TÜ haridusega filosoof, kes armastab Juurut, jäid üsna pea purju ning kui mina kell 10 õhtul teiste tudengitega ära läksin, jäid need kolm veel laua taha mõdu rüüpama.
Järgmisel päeval maalisin palju. Õigupoolest on 2 maali mis mul Tallinnas asuvad, peaaegu valmis. See teeb headmeelt kogu muu jama taustal. Ma pole suht ammu midagi valmis teinud. Teen ja teen, aga miski ei saa valmis! Mida kuradit!? Nii et see oli hea!
Õhtul toimus kunstihoones Aivar Kurvitsa kataloogi esitlus. Sain temalt ka raamatusse autogrammi. Ta surus mul nii tugevasti kätt, et see sõrm, kus abielusõrmus asub, valutas veel tükk aega!
Reede hommikul oli siis MA koosolek. Sorgel oli habe taaskord pikemaks kasvanud. Meile öeldi, et KUMUs esineda mai lõpus on kohustuslik, aga kaitsmine on vabatahtlik. Kui ei jõua tervet magistritööd kevadeks, tehke pool, öeldi. Rahasid on väga vähe. Mis saab minust, ei tea! Kuidas jõuan või kas raha saab, pole veel kindel. Pärast vaatas Laimre mu intervjuude musta materjali ja teatas et "siin on probleeme". Eelmisest magistriõppest mäletan, et see kõlab pahaendeliselt. Siiski, seekord olen suur ja tark ning tean mida teha. Saan aru, mida õppejõud mõtleb, et kui ta ütleb "probleem". Ma ise nägin sama probleemi. Hakkan tegutsema. Võimalusi on palju ja Laimre isegi lausa andis lootust, et jõuan mai lõpuks töö valmis!
This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Jaani näitus, Raul Meel ja Aivar Kurvits on saanud 2 vastust

  1. Unknown ütles:

    ma vahel jälgin, kuidas sul läheb ja mul on hea meel, et sul huvitavalt läheb.
     
    .i.

  2. Fideelia ütles:

    Aitäh jälgimast, iseendale poleks ju mõtet kirjutadagi.🙂 Elu peab huvitav olema, neh!

Lisa kommentaar

