Vepsa Grooves, sünna ja filmifestival


Vahepeal avasime EKAs Vepsa ekspeditsiooni näituse. Panime üles kõik sügisesel näitusel olnud suured ja väiksemad fotod ning minu ja Ly videod. Mul oli intervjuudest koosnev töö "Vepsa naised, mehed ja töö" ja Ly oli teinud meie reisifotodest vahva video "Hot Vepsa Grooves", taustaks lõbus muusika. Jõime šampust ja rahvas sõi Kadri keedetud murakamoosi saiaga.  paistis ja meel oli rõõmus.
Kadril oli kaasa välisõppejõud Šveitsist, kellega nad olid Tartu Maailmafilmifestivalile sõitmas. Nii läksimegi koos.
Järgmisel päeval oli mul sünnipäev. Sven tõi mulle hommikul suure kimbu kollaseid nartsisse.  Hiljem siirdusin ERMi filmifestivalile. Kadri oli välismaa mehega juba seal. Näidati antropoloogiafilme. Õhtul oli festivali avamine ja pakuti kartuli-kruubiputru.
Järgmisel päeval jälle vaatasin filme ja külastasin Kadri ja ta kaaslasega Kristi Salvet kirjandusmuuseumis. Hiljem vaatasime filmi ja siis ma viisin K ja tolle mehe oma atekasse, näitasin oma maale ja rääkisin oma tööst.
Õhtul käisin Liivo Niglase filmi "Vihma tegemine" esilinastusel. Saal oli täis, istusin põrandal. Pärast jäin vaatama filmi kõrberahvastest. See oli esteetilises mõttes meistriteos, kuid kestis 2 tundi. Olin nii unine lõpuks. Täna siis lähen ka õhtul mingit filmi kaema.
 
This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

