Sünna pidamine ja Peer Gynt


Eile pidasin Tartus sjunnipjaeva. Külla tulid Kaido perega, Peep, Aiv ja Pirn. Mängisime Sveni uue digifotokaga Nikon D80 ja vaidlesime. Ma pole siiamaani kogenud, et vanasõna "vaidluses sünnib tõde" paika peaks, aga eile sain küll mitmes tähtsas elulises aspektis infot juurde.
Näitasin oma uut Vepsa filmi ja perfokavideoid. Seltskond lahkus kell 02 öösel ja ma olen siiamaani unine. Käisime just Pirniga teatris Peer Gynti vaatamas. Sügisel tegi mu kursaõde sellele taustavideo, kus mina ja tädi Ilme alasti poseerisime. Videod olid digitaalselt töödeldud. Minu keha oli muudetud halliks maastikuks sinise valgete pilvedega taeva taustal. See sümboliseeris noorust. Ilme keha tuli lõpus, kui noored olid vanaks jäänud. Oli jõulisem ja taevas oli hall, pilved liikusid madalalt. Cool.
This entry was posted in Meelelahutus. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

