Rehvigeenius


Täna toimus magistrikonverents, kus esitasin oma rehviteooria. Kõik olid sillas, eriti Villu Jaanisoo, kes ütles, et ma olevat tema uus ebajumal. Ta ise ehitab rehvidest skulptuure just faktuuri tõttu. Mina olen tunginud rehvi sisusse. Eile käisime Sorgega kahes rehvitöökojas, kust võib saada vanu rehve. Ühes neist näitas rehvimüüa meile, kuidas rehve laduda, et rehvimaja uppi ei kukuks. Tal oli oma meetod, kuidas risti-rästi rehve panna. Selle meetodiga saab autosse paigutada 30% rohkem rehve kui lihtsalt postidesse ladudes. Veel demonstreeris ta imetrikki, kuidas üht rehvi teise sisse panna. Neegrid teenivad sellega 1 EUR rehvilt. Jõudsin selgusele, et pean endale ehitamisele appi võtma sellise rehvimehe. Ta on 15 aastat rehve müünud.
Üleeile selgus, et olen võitnud peapreemia Tartu Linnaraamatukogu kirjandusteemaliste filmide festivalil filmiga "Sammud öös", mis jutustab Kristian-Jaak Petersoni vaimust, kes kummitab üht luulehuvilist tüdrukut (Elo-Maria Roots). Film sündis eelmisel kevadel.
Viimasele ajal juhtub toredaid asju ja ma loodan, et vähemalt paar kuud jätkub samas vaimus.
 
 
 
This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

