Sünkroonsus


Käisin täna Tallinnas EKAs kaitsmisi vaatamas. Endal kaitsmine esmaspäeval. Täna kaitsesid IDK-st Marko, Rauno ja Bie ja mujalt Rait ning Siiri. Kõige skandaalsemaks kujunes Bie töö "Sünkroonsusest elus ja kunstis" kaitsmine. Olin esmaspäeval tal filmida aidanud. Ta tegi sürri filmi valgetest kassidest ja mingis puuritaolises kärus sõitvatest pintsaklipslastest. Lisaks olid filmis valged kassid ja psühhiaater. Aimasin juba esmaspäeval, et heaga see ei lõpe ja nii oligi. Film oli tegelikult isegi palju sürrim ja naljakam, kui võis oodata. Jaan ja mina naersime, aga teised vahtisid pikaks veninud nägudega. Hiljem sai Bie kurjustada, aga mind sel hetkel ruumis ei olnud, nii et ma ei tea, mis täpselt juhtus, igatahes oli ta endast väljas, kui KUKUsse läksime. Korraga helistas mulle Jaan Toomik. Ta oli segaduses ja vabandas, sest oli tahtnud helistada Biele, aga oli kogemata minu numbri valinud. Bie haaras telefoni ning Jaan teatas talle, et kraad on käes ja vabandas retsensendi käitumise pärast. Biel oli ilgelt hea olla ja meil ka näod naerul. Mina samal ajal avastasin Pirni läpakas postkasti minnes Barbi Pilvre retsi. Pakkus hindeks kas "head" või "väga head". Noris radikaalse feminismi mõiste kallal. Siis sõitsin Tartusse ning bussis tekkis mul kohutav peavalu. Elunõme oli. Süda ka läikis. Õnneks on nüüd normaalne. Kadri Viires emailis mulle kogemata kirja, mis oli mõeldud teisele eksp grupile. Siis tuli magamistoast unine Sven, käes raamat "Eesti kirjanduskriitika", mille kaasautor on mu vanaisa Karl Taev. Ta polnud seda lugenud ja ta ei saanud ise ka aru, miks see tal kaasas oli, kui magamast saabus. Läks tagasi voodisse. See peab midagi tähendama. Bie tööl on iva sees. Sünkroonsused varitsevad kõikjal… Näis, mis edasi saab!
Muide, saatsin hiljuti oma video "Vanainimesed surevad ära" USAsse san Fransiscosse, kus üks kuraator teeb näitust "Luigelaulud". Ta leidis mu töö siit: www.wooloo.org/Rorty
This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Sünkroonsus on saanud ühe vastuse

  1. El-Mar ütles:

    Haa, päris andekas😀 Magic is everywhere…

Lisa kommentaar

