augustiseiklused


August on möödunud pulmavideote tähe all. Kuu teisel poolel, kui pulmad kõik läbi, kohtusin Tartus Rüütli tänava välikohvikus väga huvitava ja toreda inimesega. Tegu oli Karolina-nimelise poolatariga, kes teeb Kunst.ee lisa, millele ma kaastööd tegin ja mis ilmub septembris. Rääkisime kõigest: poliitikast, kunstist, eestist, poolast, nudismist jne. Aeg lendas, kuni avastasime ehmatusega, et tunni aja asemel on möödunud 3 tundi.Üllatunud Sellest aga polnud lugu.
 
Ma tol hetkel veel ei teadnud, et samal ööl kella 3-ajal olen ma kuskil Tartu ja Ihaste vahel end konjakist täis joonud ning mind on ootamas korralik pohmell.Lai naeratus
 
Läksin koju ning seejärel otsustasin loodusesse jalutama minna, kuna ilm oli selge ja soe. Paraku tabas mind poolel teel äike koos vihma ning pidevalt sähvivate välkudega. Oli südaöö. Piknik öösel on tõesti tore idee, kahjuks ei kuulu see idee mulle vaid ühele originaalsele noormehele. Tal olid toolid kaasas.Naeratus Huvitava vestluse käigus jõime konjakit ning ühel hetkel hakkas mu tool hõljuma ning ma ise tahtsin ainult magada ega rääkinud enam midagi. Olin väga vähe söönud. Nüüd ma saan juba aru, mida jotad nendest laternapostidest räägivad/laulavad. Mingi laul on, et "laternapostid kõik pikali aan." Tegelikult nad ongi juba pikali. Nii arvas mu konjakist läbi imbunud aju.
 
Mu niigi napiks jäänud joodikukarjäär on nüüd läbi. Eelmisel nädalal lõbustasin inglismaa sõpra Ernit Tartus. Käisime jõusaalis, kus ta üritas minuga võidu joosta. Ullike. Silmi pööritav Mina olen nüüd Arctic spordiklubi liige. Nädala kõige erutavam sündmus oli TARTUFF! Veetsin kõik õhtud, v.a R ja L filme vaadates. Ateena keskuses näidati religioonifilme ja raekoja platsil armastusfilme. Idee vabas õhus filme vaadata on lausa geniaalne! Lambipirn Kui vaid ilm oleks soojem olnud. Mulle meeldisid kõik nähtud filmid, aga eriti "Elsa ja Fred" ning "Harold ja Maude".
 
Reedel sõitsime Erniga Tallinna, kust ta L hommikul lennukile läks. Mina aga koristasin oma uut Tallinna-atekat ning Sorge kolis oma atekast välja ja nüüd polegi tal pealinnas pesa.Nuttev Sattusime Sorgega Kunstihoonesse skulptuurinäituse puhul korraldatud loengule, kus esines Paul Rodgers, kes võrdles Hulli ja Tallinna monumente. Ta rääkis väga kaasahaaravalt. Plaanisin juba pikemaks sinna jääda, kui mind haaras kaasa Marita Tatsi ning me läksime Sorge, Marita ja Tuutuga mingisse kalamaja kõrtsi "Hades", mille külastajad ja personal olid kõik mustad ja neetidega tegelased. Kohtusime seal purjus oleva Peetriga (kunstnik), kelle perenime ma ei suuda meenutada. Kuna me Sorgega oleme mõlemad nüüd karsklased, lahkusime sealt üsna pea.
 
Õhtul läksime Sorgega Merikese poole, kes lahkumispeo korraldas. Ta läheb õppima Londonisse. Kogu meie kursus peale reisil oleva Katrini oli kohal. See oli tõesti südantsoojendav kogemus. Päike Eriti hea oli aga küpsisetort.
 
Sorgele tuli spontaanne idee mind pühapäeval Türile külla kutsuda. Nii sõitsimegi varahommikuse rongiga Türile ja ma kohtusin Sorge ema, abikaasa, tütre, venna ja vennatütardega. Ilm oli külm ja vihmane, mille tõttu välieksursioon jäi napiks. See-eest pakkus Sorge ema meile omatehtud sülti.Näitab keelt Sorge abikaasa tutvustas mulle oma tehtud nukke. Mulle meeldisid tema nukk-vanainimesed. Ma ise tegelen ka vanaduse teemaga. Meil tekkis hea klapp. Nägin ära ka Sorge autosõidu-oskused. Ta viis mind oma 78-aasta žiguliga Mäole. Sealt sõitsin bussiga Tartusse. 
This entry was posted in Meelelahutus. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

