“Olen puudeline, aga saame tuttavaks!” ja muud uudised


Oktoobri keskel oli Sven haige ja ma hoolitsesin ta eest nädal aega. Olin tegelikult salajas rahul, et saab aja maha võtta ega pea tormama Tallinna või kuhu iganes. Ühel laupäeval sai käidud sõbraga Vene piiri ääres ürgmetsas telkimas. Metsas olid jahimehed, loomad, linnud ja palju muud huvitavat. Kõige naljakam juhtum oli kahtlemata jahimeeste kohtamine. Kell oli alles poisike, kaheksa ringis õhtul, kui sõitsime ringi ja otsisime telkimiskohta. Ühel raiesmikul autost väljudes kostis kuskilt arusaamatut venekeelset sõimu ja selgus, et kuuse otsas putkas passivad kaks jahimeest, keda ma ei näinud, aga kes see-eest nägid meid ja olid väga nördinud, et me nende varitsuspaika tungisime. Olin rõõmus, et kuuli ei saanud. Jahimehed juhatasid meid telkimispaika.
 
Sel nädalal olin Tallinnas. Kolja, EKA meister, pani mu lõunendiraamid kokku. Ateljees on nüüd kütmata päris külm. Neljapäeval olin kutsutud üritusele "Olen puudeline, aga saame tuttavaks" rääkima naturismist ja kunstist. Korraldajaks oli Mart Taevere, kes on teinud "Teateid tegelikkusest" ja mitmeid dokke. Lisaks rääkis Igor Volke UFO-dest ja Merivälja objektist ning näitas sellesuviseid fotosid tundmatutest objektidest. Üks noormees, sotsiaaltöötaja, üritas ka rohkem teemasse rääkida, kuid puudelised ilmselt polnud rahul, kui ta teatas, et nii puudelisi kui homisid on ühiskonnas 10%.Lai naeratus Loengute vaheajal tegi üks mees muusikat ning linastusid Discovery kanalilt salvestatud filmid puudeliste seksuaalelust.Lai naeratus Kogu see värk toimus Veskitamme pubis Laagris.
 
Vahepeal olen saanud nii Eesti-kui Tartu kulkalt stippi Tel Aviv’i sõiduks ning AEF-ilt stippi Kaunasesse sõiduks. Kaunases toimub nov. lõpus soouurimuskonverents, kuhu mind kutsuti oma magistritööst rääkima.
 
Eile toimus Aivari sõpradel Rünnol ja Airal suur pulma-aastapäev ja -juubel Luunja kultuurimajas. Tants, teadusteater, mängud ja söömine. Poole ööni läks.
This entry was posted in Määratlemata. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

