American Next Top Model Party!


Reedel korraldas Liisi enda pool kodus raju peo, kus kõik olid modellirõivastes. Viibisin seal koos Sveniga, rahvast oli palju. Korter oli kujundatud Playboy kollaažidega. Isegi mu S ja N skeem rippus seinal.Naeratus Pildistasime modelle ja tantsisime. Ma tõstsin ühe noormehe õhku, avaldades sellega muljet kuid kahjuks oli Svenil sel ajal juba fotoka välgu aku tühi!Pettunud
 
Koju saabusime alles kella 3-ajal öösel. Hommikul sõitsime Tartu. Mul läks jälle ajakava sassi, kuna Tartus tegin õhtust ööni esmakordselt pilte oma uue stuudiovarustusega.
 
Ahjaa, neljapäeval intervjueerisin Hannes Vanaküla tema Mustamäe ajutises kodus. Ta on maha saanud raamatuga "Maagia alustalad. 20 ülekandeliini" ja kuna mu projektis osalevad esoteerikud ja poliitikud, siis oli just õige aeg temaga juttu teha naiselikust vaistust!Silmapilgutus
 
Mul nüüd kõik rahad käes, ka Norrasse Tromsö filmifestivalile minekuks. Samuti sain veel vabakutselise loovisiku toetuse osaliseks. Olen ju sellest sügisest EKL liige. Võin Marko Mäetamme kombel nentida, et issand, mul on piinlik, kui hästi mul läheb!Häbenev
 
This entry was posted in Meelelahutus. Bookmark the permalink.

American Next Top Model Party! on saanud ühe vastuse

  1. Unknown ütles:

     
    Tere kunstnik-kolumnist Fideelia!
     
    Ma küsin otse: kus on pildid naturismist? Kasvõi see pilt Teie Poes, mille leidsin ajakirjast muusa juuni-august. Teate, see ajakiri on juba puht füüsiliselt, rääkimata sisust niivõrd raskekaaluline, et oleks peaaegu kohustuslik, kui vähemalt lingid põhitekstist veebisaidile omaksid temaatilist kattuvust.
     
    Poleks paha, kui te paneks kasvõi nüüd, pärast minu teadet, n-ö rahva soovil üles mõned visuaalid.
     
    Tundmatu meediatarbija

Lisa kommentaar

