Jõulueelsed seiklused Tallinnas


Pühapäeva õhtul sõitsin grafoprojektoriga Tallinna. Ülle ja Lauri tulid jaama vastu ja aitasid selle atekasse viia. Nad olid minemas Von Grahli teatrisse "Jänese aastat" vaatama ja kutsusid mind kaasa. Imekombel sain viimase pileti. Oli väga lahe absurditükk ja jäin rahule, et läksin. Hiljem sõime Jaapani restoranis mingeid jubedaid asju. Piirdusin omletiga, kuigi oleksin võinud maitsta kaheksajalga, vetikaid, karpe, mõõkkalu, haisid jne. Meiega ühines Dance Actilt saabunud Pirn.
 
Esmaspäeval toimus Kirke pool Ruilas IDK jõulupidu. Kuna dress-code oli "isiklik p-o-r-n-o", panin nahkpüksid ja nahkvesti. Mõlemad olin ostnud 1 krooni eest kaltsupoest, kuhu Sorge omal ajal mind vedada tavatses.Naeratus Teised olid tavalistes kodustes rõivastes. Kirkel oli pikk must kleit. K tegi süüa ning me jõime köögis veini ja ajasime juttu. IDK-s on 3 välistudengit: õed prantsusmaalt ning Ines Saksamaalt, kellega kohtusin Port Performance’l Gdanskis. Hiljem sõime teisel korrusel. Seal vaatasime ka minu videot "Isa ja tütar" ning Eriku videoid koolitöödest. Lõpuks korraldas Kirke mängu. Igaüks pidi loosiga mingi teema võtma ja iga teemat oli 2 tk. Teemade järgi paaridesse võetud, pidi tantsima või esitama mingi liikumise muusika järgi. Mu teema oli saatus ja paariline Kirke ise. See oli üks põrandal veeremise ja jõunumbrite tükk, mis me tegime. Saime isegi ühe punkti hiljem kelleltki. Toomik võitis ülekaalukalt, sest ta esines nii tõetruult nagu vana näitleja.Silmapilgutus
 
Kuna koolibuss, mis meid toonud oli, sõitis kohe tagasi, siis olin sunnitud juba kella 10-ajal õhtul Jaani autoga lahkuma. Ööseks jääda polnud plaanis. Igal juhul oli väga vahva pidu!Lai naeratus
 
Teisipäeval käisin taas ilusalongis püsimegiprotseduuri kordamas. Silmadele. Hiljem üritasin ateljeed kütta, aga et tunni aja jooksul see soojaks ei läinudki, lahkusin solvunult. Ma ei kujuta ette, mis talvel saab! Pettunud Panin vähemalt grafoprojektori paika.
 
Kolmapäev oli tihe. Külastasin Ly’d, Hannes Vanaküla ning õhtul veel käisin Polymeris amoraalsel filmiõhtul, kus näidati tummfilmi nõidade põletamisest keskajal. Ly kinkis mulle oma meesaktide albumi ja oma tehtud jõulukaardi. Vanaküla tegi mulle seansi. Ta nägi, et mul on parasiidid küljes ja pani mind pulbulaatorisse, mis need eemale peksab. Ma filmisin ning pildistasin kogu protseduuri, mis seisnes vaid vastakuti istumises ja V rääkimises. Kõige naljakam koht on see, kus V küsib, milliste patareidega mu fotokavälk töötab!Lai naeratus Aga mida tähendab pulbulaator, küsige Vanakülalt, ma ei hakka tema teooriaid siin lahti seletama.
 
Täna käisin EKL jõuluvastuvõtul. Elken muheles, kui pokaale kokku lõime, et näe, täieõiguslik liige on kohal ja küsis manitsevalt enda kõrval seisvalt tädilt, kas ta ikka minu poolt hääletas kui uusi liikmeid valiti, tädi vastas jaatavalt.Naeratus Vestlesin ka Heie Treieriga, kes mind ära ei tundnud, kuna patsid muutvat mind täiesti teistsuguseks. Esines tütarlastekoor, keda lärmi tõttu oli väga halvasti kuulda. Kohal võis olla sadu kunstnikke. Hiljem rõivistus kuulsin, kuidas üks tüdruk pettunult pahvatas: "Kellele me üldse laulsime? Lärm oli väljakannatamatu!" Häbi-häbi, püksis käbi, ma ütlen!Häbenev
 
Olen nüüd Tartus ja homme õhtul maale jõule pidama.
 
This entry was posted in Meelelahutus. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

