Kaubamaja jätkub: elu nagu filmis, ei absurdsem isegi


Täna hommikul helistas uuesti kaubamaja turundusjuht, kes rõhutas, et aken tuleb maha võtta. Eile tegime Sveniga selle lõpuni, kuna mingeid juhiseid rohkem ei tulnud ja meil kästi lihtsalt lõplikku otsust oodata. Leppisime kokku, et kl 15 kohtume kaubamajas, kus saan võtme ning abilise.
 
Siis arutasin telefoni teel Ly Lestbergiga, mida peaksin tekkinud olukorras ette võtma. Saatsin talle fotosid, mille kohta ta ütles: "No ma ei tea, see on ju küll nii läbi lillede ja esteetiliselt esitatud! Heinz Valgul on vist ikka tuline õigus, kui väidab, et käes on stagnatsiooniaeg.". Ta arvas, et võiksin gei-ja lesbiliiduga arutada, kuidas ja kus sellest laiemalt teada anda, mis minu aknaga juhtus. Et maha vaikida pole hea idee, sellega olime mõlemad päri.Naeratus
 
Hakkasin Lisette Kampusele e-maili kirjutama, kui tuli kõne Päevalehest. Ajakirjanik olevat mu blogi lugenud ning soovis seda teemat lehes kajastada. Talle sai ka antud kaubamaja turundusjuhi kontakt. Lisette vastas mailile küsimusega, et milline see aken täpselt oli. Vastasin sellele, kuid temapoolset reaktsiooni siiamaani veel ei ole. Saatsin veel Päevalehele fotosid ja siis läksin trenni. Jõusaalis sain kõne Äripäevalt. Ka seal oldi juba mu blogiga kursis. Ma ei teadnudki, et ajakirjanikud mu blogi loevad!Lai naeratus Rääkisin probleemi olemuse lahti ning ajakirjanik lubas saata fotograafi kaubamajja. Hoiatasin, et ilma loata seal pildistada ei tohi, aga ÄP lubas vastutuse enda kanda võtta.
 
Kl 15.00 olin kaubamajas nagu kokku lepitud, aga selgus, et aken on juba maha võetud ning paigaldatakse uut, kaubamaja enda akent! Niisiis järjekordne info liikumise kiiks.Segaduses Mul oli muidugi hea meel, et ma ise maha võtma ei pidanud. Fotograaf tegi minust kaubamaj ees pilti. Tegi ka koridoris, aga kuna seda märkasid aknas askeldavad isikud, läks kohe jamaks. Üllatunud Fotograaf jooksis minema ja mina jäin aru andma.Vihane Turvajuht teatas, et luba küsimata pildistamine on keelatud ja kui pildid avaldatakse, tuleb trahv. ÄP lubas ise tagajärgdega tegelda, sest kogu aktsioon toimus nende initsiatiivil. Mul on hea meel, et ma ise ei pidanud ajakirjanikke taga ajama vaid nad ise tundsid hetkel kuuma teema vastu huvi. Kurb muidugi, et kaubamaja töötajad mind üldse ei mõistnud.
 
Täna pööras see, kellega ma oma kujundust kooskõlastasin ja kellele oleksin pidanud kirjaliku teksti esitama ja kes seda ei tahtnud, lõplikult ära. Segaduses "Kõik teised kunstnikud said pointile pihta, said aru, mida tuleb teha, vaata näiteks Mossi akent, suured gräfitid, väga lihtne, AINULT sina ei saanud aru!!!" "MILLEST?" "Noh, sellest, et see on noortevärk ja…" üritas ta mulle selgitada. Ma ei saanud ikka veel aru ja küsisin üle. Ei saanudki vastust. P eitas kõike: seda, et ütlesin talle, et geide lapsendamise probleem tuleb aknale, seda, et näitasin talle Gräzini pilti ja ütlesin, et see tuleb teletupsule ette ja ka seda, et tema lubas mul pildistada. "Lubasin ainult siis, kui aken oli pooleli!"Segaduses Järeldan, et kaubamajas võib küll pildistada mingit suvalist poolikut akent, aga küsimus oli valmis akna pildistamises! Valmis tööd, oma isiklikku kunstiloomingut poleks ma tohtinud pildistada! Väga "loogiline"! Sarkastiline
P ja üks teine neiu kasutasid minuga vaieldes pidevat sõna "ebaloogiline". Minu aken olevat ebaloogiline! Lai naeratus 
 
Tänaseks aitab, mul on sõnad otsas, olen sõnatu. Homme ilmuvad leheartiklid. 
 
http://www.epl.ee/uudised/417489 "Tartu Kaubamaja keeldus homoteemalisest vaateaknast"
This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

