Šotimaal oli külm


Šotimaal Edinburghis oli täiega õudne ilm: külm tuul ja lörtsisegune vihm. Käisin kogu aeg talvejopega, mitu kampsunit all. Olen väga rõõmus, et Erasmus stipendiumiga sinna õppima ei läinud!Lai naeratus Ainus hea asi oli seal Illusioonide muuseum. Pööningust keldrini oli maja täis optilisi illusioone. Kõige lahedam oli pööningul asuv pimekamber, milles nägime reaalajas tervet linna, rahvast ja autosid.Naeratus Lõpuks ostsime mulle pinhole kaamera! Ilmuti, kinniti ja fotopaber jms on kaasas! Kaamera tuleb ise kokku panna. Tegemist on puukastiga, kuhu ühte otsa tuleb teha imepisikese õmblusnõelaga väike auk. Mida väiksem auk, seda teravam fookus. Kasti sisse käib fotopaber, mida tuleb umbes 5 min säritada ning seejärel pimikus ilmutada. Cool!Silmapilgutus
 
Teine päev möödus St Andrew’s linnakeses, kus asub Šotimaa vanim ülikool. Erni on selle lõpetanud. Ta käis ringi, nostalgiline ilme näol. Sattusime kuulama uutele tudengitele mõeldud tutvustust, mis oli väga inspireeriv. Tahtsin filmikunsti õppima minna, aga siis vaatasime, et seal on ainult teoreetilised ained.Pettunud Ilm oli ilus, päike paistis ja Põhjameri sinetas sõbralikult.
 
Kolmas päev möödus osaliselt Londoni Green Park’is, kus tegime aega parajaks enne, kui ma koju pidin lendama. Ilm oli suht ilus. Nartsissid olid küll peaaegu ära õitsenud.
 
Tallinnas tagasi, käisin reedel juuksuris ja lasin afropatsid lahti võtta. Kohe takkajärgi lasin juuksed süsimustaks värvida ja jätsin vaid ühe valge salgu nagu Terry Pratchetti kangelasel Surma tütrel Susanil, kuigi tal oli vastupidi: valged juuksed ja must triip. Olen sellega enamiku inimestest rööpast välja viinud. Näen hoopis teistsugune välja. Mul pole kunagi musti juukseid olnud ja ma olen lapsest saadik soovinud musti sirgeid juukseid. Ema leidis, et kõige ilusam on hele lokkis juus ega pidanud mu soovi miskiks. Küll on hea olla suur, sest suur võib teha,mis tahab!Naeratus 
This entry was posted in Reisimine. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

