Seiklused pärast Tel Avivi: maalkäik, kolimine, ratta välitrenn ja Taevere hull idee


Pärast reisi sõitsin oma vana autoga maale. Pirn ja emps põrutasid Hispaaniasse Arvole külla ja ma pidin koeri-kasse valvama. Veetsin maal mitu päeva. Ilm oli ilus. Toomingad, nurmenukud ja pääsusilmad õitsesid. Sealt sõitsin bussiga Tallinna, auto jätsin maale. Tallinnas kolisime Külliga samal õhtul Tartu mnt-lt Luise tn-le. Kolida aitas K ema. Järgmisel päeval tõime veel asju koos Art Line’i Maiduga. Siis paigutasime asju ja ma nuuskasin ning köhisin kogu aeg. Tolm mattis hinge.Haige
 
Käisime Ly-ga Teatri Puhvetis ning ma kohtasin juhuslikult sealsamas ka M-i ning enda teadmata nägin veel üht orkuti-sõpra, kes mu ära tundis. Imelik.
Siis jälle bussiga maale, seal võtsin auto ja kimasin Türile Sorge rattanäitust vaatama. Sorge oli õnnelik ja pakkus teed. Rattad olid ausad ja head. Sealt tulin Võhma Sveni ema juurde, kes mulle kooki kaasa andis. Siis tulin Tartu ja olin nagu laip.
 
Tartus hakkasin jälle trennis käima. Teisipäeval läksin pahaaimamatult ratta välitreeningule. Kõik osalejad peale minu olid võidusõiduratastega ja rattakostüümides. Kui nad hakkasid arutama, et kas sõita jälle Haaslava ringi, see 40 km, ütlesin, et ei tule kõne allagi, et ma nii palju jõuan, sest olen sel kevadel esmakordselt ratta seljas. OK, sõidame siis 36 km, öeldi. Seegi oli päris kõva sõna. Sõitsime seda 2 tundi + linna vahel koju tulek. Olin täielik laip õhtuks, aga vaatasin veel Magnust, mille olin enne netist tõmmanud. Mind oli järgmiseks hommikuks Päevalehe vestlusringi kutsutud. Ringis osalesid peale minu O.Ruitlane ja M.Sutrop. Vestlus toimus TÜ Eetikakeskuses. Lugu ilmub laupäeval.
 
Pärast vestlust sõitsime Pirniga Tallinna ja Pirn nägi ka uue kodu ära. Loodetavasti ta kolib siia koos Pipiga. Nagu kokku lepitud sõitsime Ülle, Lauri, Mardi ja Ülle sõbrannaga Tabasallu Ameerika restorani. Seal on võimalik palju süüa ja söök on hea. Mingi nigel india restoran ei saa näolegi. Järgi jäänud toidu annavad nad kaasa. Hiljem lennutasime mere ääres taldrikut. Mart oli lahe: kui mingi mees sörkis, hakkas M tema ees hullult jooksma.Lai naeratus Ilm oli imeliselt ilus ja päike loojus merre, mis oli õnneks rahulik. Nurmenukud õitsesid ja toomingad lõhnasid.Naeratus Ülle sõbranna sõi B-vitamiine ja Üllel oli ilus kleit.
 
Täna hommikul tabas mind tobe üllatus: ma ei saanud atekasse sisse! Võti keeras, aga uks jäi suletuks. Nüüd, õhtul sain sisse. Tea, kes seal siis magas või mis värk oli. Jube lugu igatahes.Vihane Ja Erik oli Pärnus ega saanud aidata. Täna tuli suur perfokaseltskond kohale, sest homme on Polymeris Diverse Universe’ performanceüritus. Kohtasin M. Laimret, kes soovitas mul soojalt vaadata näitust "Oi! EMO" EKKM-is. Mõeldud-tehtud. Mulle meeldisid T-särgid ja fotoautomaat.
 
Kohtusin ka Mart Taeverega, kes rääkis oma ideest meestearst Poolametsaga invaliidide seksuaaltehnikate teemaline õppefilm teha. "Poolamets lubas projekti kirjutada ja raha taotleda, nüüd on kolm kuud möödas, pole projekti, pole rahasid…" kurtis Taevere. Minu arvates võiksid nad selle küll ära teha: juba pulli mõttes. Sellest võiks kujuneda lausa kultusfilm. Oleneb, kuidas teha, aga üks variant oleks see lahendada komöödiana.Lai naeratus
 
Tänase päeva lõpetuseks andsin ühele tudengile intervjuu. Ta teeb kursusetööd EKA ekspeditsioonide teemal ja grupp tudengeid peab intervjueerima 12 ekspedeerijat. Noormees on tegev nii ajaloo, antropoloogia kui kasvatusteaduse alal.Naeratus
 
Täna õhtul koristasime Pirniga ja ma aevastasin meeleheitlikult nagu alati.Haige 
This entry was posted in Tervis ja heaolu. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

