Kuradi kunstnikud!


Reedel tuli Sven Tallinna ja me suundusime Polymeri Diverse Universe perfokaid vaatama. Meie saabumise hetkeks oli tossupomm juba plahvatanud ja suures saalis põletati leegiheitjaga nongrata raamatuid. Maja oli sinist suitsu ja vastikut haput lebra täis. Tuntud allergikuna ei saanud ma seal viit minutitiki olla, nii pidin passima all õue peal. Õues tegid muusikat Marianne ning Tuul, mis oli väga hea, sest muidu oleks mul seal igav hakanud. Kõike võib teha, kuid minu arvates ei ole kena tekitada majas olukord, mis mõnede inimesteb tervisele hakkab nii, et nad on sunnitud ürituselt lahkuma. Mul oli terve õhtu ja öö läbi paha olla, nuuskasin tahma ja kõht kiskus krampi. Suits oli selgelt tervisele ohtlik! Vihane
 
Hiljem veetsime toreda õhtu Ülle ja Lauri pool. ka Siiri oli kohal. Sõime pannkooke ja vaatasime fotosid. Kahju vaid, et ma end halvasti tundsin.
 
Laupäeval sõitsime Nõmme turule, käisime Glehni pargis ning vaatasime Tanja Muravskaja näitust Vaalas. Savisaar oli fotol tedretähne üleni täis nagu meessoost Pipi Pikksukk. Üllatunud Ma polegi teda selles valguses veel näinud.
This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

