Kumu ÖÖ, töö ETK laos ning jaanipäev


Eelmise nädala tippsündmus oli Kumu ÖÖ reedel 20. juunil. Nimelt esines seal Sveni lemmikbänd Orb. Sven fännas Orbi juba 16 aastat tagasi. Nüüd oli käes suur hetk. Sven võttis kostüümilaenutusest lambakostüümi, hullusärgi, kellukese ning naljakad prillid. Mind sundis ta kirjutama kangastele lauseid Orbi laulusõnadest ja muud säärast.
 
Kui Ülle ja Lauriga KUMU-s Sveni ootasime, selgus, et too oli valel pool trollile astunud ning Õismäele põrutanud. Minu pilet aga oli Sveni käes. Olin Sveni saabumiseni Ülle käendusel. Mulle meeldis vaba õhkkond Kumu ÖÖl. Filmimine ja pildistamine olid lubatud. Samuti ei tekkinud probleemi minu ringi liikumises piletita, sest olin ju käendusel. Naeratus Kusagil ei passinud kõhukinnisuse all kannatavaid turvamehi. Bändid juba esinesid, kui saabus Sven oma täies hiilguses. Tema lambavälimus äratas kõigis tähelepanu, mida võimendas veel kellukese helin. Rahvas vaatas teda huviga ja mitmed palusid luba koos lambaga pilti teha. Paljud arvasid, et toimub performance ja ma võin öelda, et sedamoodi nägi see välja küll. Lai naeratus Oma kellukese ja lehviva plakatiga meenutas Sven viimsepäevakuulutajat. Kui Orb esinema hakkas, võttis keegi Svenilt kellukese ära ja see rändas lavale Alex Patersoni kätte. Ma ei tea, miks see ära võeti, aga Paterson näitas Svenile keelt. Mulle meeldisid Orbi visuaalid, aga musa nautida ma hästi ei saanud, kuna filmisin lammast. Lammas küttis end üles ja hakkas lõpuks haukuma. Orb möllas umbes kaks tundi. Sven oli pärast nii erutunud, et kui koju jõudsime, ei suutnud uinuda. Ta sai Patersonilt autogrammi ja kinkis talle ühe plakati. Suvi oli käes. Naeratus
 
Jaanipäeval olin maal. Pühapäeval külastas meid Ann perega ja esmaspäeval tulid sugulased. Maalisin kaks päeva sugulaste massaažitelki, millega nad Hansapäevadele lähevad. Kopp lendas ette. Kahjuks jaanilaupäeval sadas ning tuld tegime kaminas. Õhtul läks selgeks, saime metsas jalutada. Nüüd olen Tartus. Mõtlen juba eelseisvale rattamatkale.
 
Enne Kumu ÖÖ-d käisin Sveni juures ETK laos tööl. Jaanipäeva eelselt tuuakse talle hirmus palju kaupa. Tal läks N öösel kella 5-ni. Seoses oma tulevase näitusega Draakoni galeriis käin kolme mehe töö juures filmimas, nii filmisin ka laos. Hullult külm oli, muide. Lihatoodete laos on kuni 4 C sooja. Oleksin kauemgi töötanud, kui nii külm poleks olnud.
This entry was posted in Meelelahutus. Bookmark the permalink.

Kumu ÖÖ, töö ETK laos ning jaanipäev on saanud 4 vastust

  1. Trenja ütles:

     No nii, kommentaaride vähesuse üle kurtev kunstnik on võtnud vaevaks vastata!
     
    Fideelia, teete vea, kui seostate mu tagasihoidliku kommentaari kogu saadaoleva rahvaga. Mind huvitaksid Teie aktifotod ikka puht isiklikust huvist lähtuvalt. Milles küss? Teha julgesite (pilte) nüüd näidata ei julge. Kuhu see kõlbab? Olete te novaatorlik alla keskea naiskunstnik või mitte? Pealegi endal magistritöö veel tselluliidist. Nõuame rohkem elutõde!
     
    ja kes on see El mar, kes minu sisukate küsimuste peale eelmises kommentaaris nina kirtsutab, justkui oleks tegu sisuka telenovela populaarse näitlejannaga. Loomulikult, Pirn, oli küsimus sinu bioloogilise soo kohta, mitte valgustusjõu kohta luumenites.
     
    Muidu aga on rõõm näha, et peale minu eelmist kommentaari on Fideelia kirjutanud uue jutu – ja väga huvitav, selgub et ka tema käib tööl laos. Seetõttu lubatugu mul oma küsimus ümberadresseerida – Fideelia, kui te töötate laos, kust saate raha noobli üürikorteri jaoks? Kas müüte oma loomingut?
     
    Trenja

  2. Fideelia ütles:

    Lp. Trenja
     
    Julgete kommenteerida- julgege ka oma nägu näidata. Ma ei tea, kes te olete, Teie profiil on lukus ning ma keeldun edaspidi Teile vastamast ning kustutan ka teie kommentaarid, kui Te end ei avalikusta.
     

  3. El-Mar ütles:

    Ninii,mis asjamees Ülle on, et ta sind KUMUs käenada sai??? Kahtlane, väga kahtlane. Sven lambakostüümis… on ikka tegu inimesega??? Samuti pole võimalik sissekandest tuvastada sugulaste nimesid ja sissetulekut!

  4. Trenja ütles:

    Nojah, siin Trenja`s calling.
     
    Tegelikult ma pole üldse kuri🙂, millegipärast Teie kodulehekülg, Fideelia, jättis sellise mulje kohast, mis on osavasti positsioneeritud rutiinsemast tavalisusest lahedamasse infoskeenele. See omakorda äratas minus sellise karlssonkatuseliku irriteerimispalangu, no offence, really!
    kuigi jah, mulle kui suhteliselt kultuurikaugele inimesele sattus kord kätte ajakiri Muusa, kus mu meelest tõesti nimetati Teid nudistiks. ja mul tekkis tõesti sooritada teatav sotsiaaleksperiment, et oot, kui tegu on kunstnikuga ja ta ütleb et ta on nudist et kas see tähendab siis näiteks et tema blogi kajastab samu seisukohti. Pilt, muide oli väga kena:) Ma ütleksin, veenev ja väga sotsiaalne.
     
    Nii et mu poolt – see väikeste irriteerimiskallakuga netinügimisele punkt. Kena päeva!
    P.S kuna ma eriti MSN-i pole kasutanud, ma ei teagi väga hästi, mis see proofil on, aga ärge mu kommentaare kustutage, ma olen muidu tore inimene, käinud isegi korra Artisttalk-l ja näiteks tund aega tagasi rääkisin viis minutit juttu kunstnik Toomikuga
     
     

Lisa kommentaar

