Kurgupõletik


Peale öölaulupidu jäin kurgupõletikku. Laulmise ajal lendasid kurjad bakterid mulle kurku ja tegid sinna pesa. Alguses arvasin, et tühiasi. Hääl on ennegi ära läinud ja pole midagi hullu juhtunud. Väike palavik oli ka. Käisin tõbisena pulmi filmimas ja isegi Photopointis tööl. Esmasp-teisip olid ju minu esimesed tööpäevad Ülemiste Photopointis! Paraku muutus mu seisund aina hullemaks. Üllatunud Kurk oli punane, lümfid paistes, lisaks köha, nohu, lihasnõrkus, kohutav peavalu jne. Seepärast sõitsin teisipäeval peale tööd öösel Tartu. Eile käisin dr Kepi juures. Mu perearsti nimi on Liidia Kepp. Nohik Ta lasi mul vereproovi teha ja tulemust nähes ütles: "Päris normaalne see ei ole, aga ei peagi olema, sest sa oled ju haige". Ta vaatas kurku ja arvas, et angiin, milleks olin oma haigust pidanud, see siiski pole. Tegemist olevat neelu- ehk kurgupõletikuga. Ta kirjutas mulle antibiootikume. Olen kaks korda neid võtnud, aga siiamaani on mu seisund küll aina jubedamaks muutunud. Ma pole juba nädal aega ei päeval ega öösel salli kaelast võtnud. Kõige hullem on, et laupäeval on mul selle suve viimane pulm. Nuttev Eelmist pulma ma juba filmisin haigena, aga siis polnud mu seisund poolt nii haletsusväärne nagu praegu. Kui ma tervemaks ei saa, ei kujuta seda filmimist ette. Kui see ikka on ainult neelupõletik, peaks see terviseportaali inimene.ee andmetel 7-10 päeva kestma ja täna on juba 7. päev, nii et laupäevaks loodan end inimese moodi tunda, kui see aga midagi hullemat on, siis…
This entry was posted in Tervis ja heaolu. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

