Šokikunstnik Fideelia kirglik ja lühike suhe Naiskodukaitsega


Täna veendusin kahes asjas: 1. kunstiteosel võib olla ülisuur mõju inimajule, tuues välja inimese alateadlikud hirmud. 2. Miskit on mäda eesti riigis.
Olen kevadest saadik naiskodukaitse liikmekandidaat. Olen osa võtnud mõnest loengust ja käisin Tartu ringkonna aastapäeval. Plaan ühineda NKK-ga tekkis kevadel, kui sain neist rohkem teada ja selgus, et seal saab õppida relvi käsitsema, sidet, meditsiini ja isegi toitlustamist. Sellised oskused kuluvad ära nii rahu- kui sõjaajal. Pealegi EKA-s juba tegime ühe kunstiprojekti, kus õppisime käsitsema automaati. Tahtsin samal teemal veel teadmisi koguda. Kunstniku elu on kohati väga kaootiline ja ebakindel ja ma igatsesin tunda, mida tähendab tõeline distsipliin ja kord. Oleksin kordki näha tahtnud, kuidas keegi annab käsu ja teised ei kobise vastu vaid täidavad selle kiiresti ja korralikult. See olnuks meeldiv vaheldus senisele elule. Paraku on minu militaarkarjääril alatiseks kriips peal. Ära on lõigatud tee nii naiskodukaitsesse kui kaitseliitu. Samuti on ka mu õel edaspidi võimatu NKK-ga liituda. Küllap on lihtne aimata, et selle põhjustaks on ikka va kurikuulus video "Eesti lipp". Näinud seda uudist ja hiljem lugenud kontsepsiooni, otsutanud NKK juhatus minu ja mu õe saatuse meie selja taga ilma minu kui autoriga arutamata. Me ei saa enam NKK üritustest osa võtta, ammugi ei võeta meid liikmeteks. Mõistan, miks mind sinna ei taheta, aga et nad õde ka ei taha, see muutis mind lausa sõnatuks, sest õe ainus roll filmis oli kaamerat hoida. Muidugi kirjutasin ma tema nime lõputiitritesse nagu kord ja kohus. Õnneks on ta toimunuga rahul ja ütleb, et ta enam ei tahagi NKK-sse astuda vaid hakkab anarhistiks. Päike Mul on natuke kahju, et ma nüüd laskmist selgeks ei saa. On ehk kuskil veel võimalik laskmist õppida? Küsimus on muidugi laiem kui minu püssihuvi. Küsimus on põhimõtteline. NKK kardab, et diskrediteerin neid videoga "Eesti lipp". Seetõttu eemaldatakase mind vaikselt ja kiiresti liikmekandidaatide reast. Keegi ei vaevu minuga arutlema ega küsi, mida ma ise selle teosega öelda tahtsin ega tunne vähimatki huvi kasvõi selle vastu, et kui ma tõesti lippu rüvetasin, miks ma siis öölaulupeol hääle kähedaks karjusin ja juba kolmandat nädalat kurgupõletikus olen. Kurb Kas tegemist on mõttelaiskuse, hirmu, huvipuuduse või rumalusega?
 
Tõehetke Külvi vallandati politseist tõe rääkimise eest. Kuigi aimasin kohe, et ta vallandatakse, oli siiski kahju, et tõe rääkimise eest kinga võib saada. Politseis on miski mäda, NKK-s on miski mäda ja eestis üldiselt on miski mäda?
 
Naiskodukaitse seaduses ei mainita, et lipu rüvetamise eest (millena mu videot seal võetakse) liikmeks ei saa. http://www.naiskodukaitse.ee/?s=11 
This entry was posted in Uudised ja poliitika. Bookmark the permalink.

Šokikunstnik Fideelia kirglik ja lühike suhe Naiskodukaitsega on saanud ühe vastuse

  1. El-Mar ütles:

    Väga õige kõik, no mis sa kostad või kos sa pistad. Öölaulupeo point on hea🙂 Inimesed võiksid väikeste kogukondadena rahulikult elada, oleks mõnus. Võibolla kunagi tuleb, riigijärgne ühsikond.

Lisa kommentaar

