Kirgliku suhte lõpp Naiskodukaitsega


Üleeile õhtul helistas mulle Tartu NKK juhatuse esinaine ja ütles, et ta luges mu blogi. Ta arvas, et mul on õigus tulla juhatuse koosolekule ja oma videost rääkida. Õiglus oli jalule seatud. Naeratus Eile hommikul käisingi koosolekul. Kohal oli väike rahulikult meelestatud seltskond. Rääkisin, miks ja kuidas see video sündis ja mida ma sellega öelda tahtsin. NKK-lased kuulasid ja noogutasid. Nad ütlesid, et olevat mu nime leidnud võidusamba vastaste nimekirjast, aga NKK koos kaitseliiduga toetavat rahaliselt selle ehitamist ja seega peavad kõik liikmed poolt olema. Sellest polnud mul aimugi. Loomulikult olen koos paljude teiste kultuuritegelastega vanaaegse hiigelristi vastu, mis kunstihoone vahetu läheduse vabaduse platsil surnuaia-taoliseks muudab. Rääkisime kunstist ja loominguvabadusest ja jõudsime välja järelduseni, et vaata, kust poolt iganes, aga minu kuulmine NKK-sse seab piirid nii minu loomevabadusele kui ka NKK tegevusele. Iga kord, kui mulle kunstiprojekti-idee tuleks, mõtleksin enne, kas ma sellega diskrediteerin ehk NKK-d ja vahest jätaksin nii mõnegi hea teose loomata. NKK jälle ei taha kunstniku loomevabadust piirata. Nii sündis meie ühine otsus mind liikmekandidaatide reast välja arvata. Lahkusime sõpradena. Soovitan huvilistel minna teisipäeval 16.09 NKK Tartu ringkonna lahtiste uste päevale. Nad on väga toredad ja põhimõttekindlad inimesed ning kes ei kavatse ühiskonna taluvuspiire kompavat poliitilist kunsti teha, on seal teretulnud.
 
Õhtul tulin Tallinna, kus esmalt läksin Photopointi tööle ja siis üürikasse. Tööl proovisin laboris tegutseda ning käitusin seal nagu elevant portselanipoes. Ei tea, milles minust peale shokikunstnikuks olemise veel asja võiks saada. Silmi pööritav Kodus ootas mind maalt pealinna toodud õe koer Pipi, kes rõõmust segi kammis.Naeratus On ju Pipi nüüd ka kuulus telestaar, kes koos shkokunstnikuga uudistes esines. Linnas esineb ta incognito, prillid ja valehabe ees. Marurahvuslased ei maga…

This entry was posted in Uudised ja poliitika. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

