Eesti on IT riik. NOT!


Nädal jälle möödas. Reedel käisin viimast korda taastusravil. Kaks viimast korda tegeles minuga noorem arst, kes mu jala suhtes mingit halastust ei tundnud. Pärast esimest trenni noorarstiga valutas jalg mitu päeva, kohati üsna tugevasti. Pärast teist trenni harjus jäse karmi kohtlemisega. Vahest oligi talle uut ja vana vaja, et kiiremini tööle hakkaks. Nüüd kõnnin igatahes juba sujuvamalt. Ka paljajalu enam eriti ei lonka. Painduvust annab siiski veel kõvasti tõsta. Terve jalaga võrreldes ikka kohe väga kõvasti. Disappointed

Terve eelmine nädal käis trall võimaliku tööle mineku ja haiguslehe pikendamise ümber. Nimelt ei ole mu töökohas mulle hetkel istuvat tööd pakkuda, aga 12 h seisvat tööd ei tule vähemalt kuu lõpuni arvatavasti kõne allagi. Niisiis ei jäänud muud üle, kui jalutada perearsti juurde haiguslehte pikendama. See aga väitis, et saab pikendada ainult 16.01-ni ja miks rohkem ei saa, jäigi saladuseks. Ta vist peab mind simulandiks. Confused Räägi nagu seinale, et kamoon, ma ei saa niipea veel seisvat tööd teha! Nagu muret vähe oleks, pidin veel traumapunktist talle oma haigusloo väljavõtte laskma saata. Arvasin naiivselt, et Eesti on IT riik ja haiguslood jms on elektroonilises andmebaasis. Aga säh sulle kooki moosiga nagu mu ema ütleb. Eye-rolling Sami Lotilal on õigus, kui kirjutab, et Eesti pole mingi IT riik. Msn-is suhtlemine ei tähenda veel E-riiki. Nojah, nüüd ma jälle ei tea, mis minust alates reedest edasi saab. Tuleb elada hetkes, tulevikule mõelda on selge ajaraiskamine.

Laupäeval pidas Sven sünnipäeva. Külas oli vana matkaseltskond + mamma. Käisime saunas ja sõime erinevaid kooke, torte ja kana. Olin nädalakese lahjal dieedil, alates laupäevast aga olen tordidieedil. Keegi peab ju järgi jäänud tordi ära hävitama, enne kui raisku läheb.

This entry was posted in Tervis ja heaolu. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

