EKA õppejõud tegutseb igal rindel


Olen nüüdseks pidanud kunstiakadeemias juba kaks loengut. Kuna mu loengukursus "Kunstiteose anatoomiast mehe anatoomiani" tehti vabaaineks, kogunes seda kuulama väike, aga aktiivne seltskond erinevate erialade magistrante. Esimeses loengus rääkisin, mida tegema hakkame ja näitasin oma töid, täna rääkisin teooriatest ja vaatasime tudengite töid. Aeg lendas ja kahjuks ei jõudnudki kõigi töid vaadata, jäid järgmiseks korraks. Tudengid on altid vestlema, arutlema ja töötavad hästi kaasa. Ma ei tunne end niivõrd õppejõuna, kuivõrd kaasvestleja ning nõuandjana. Pärast loengut sõime koos EKA sööklas. Planeerin praegu väljasõite ja külastusi. Kavas on minna Ida-Virumaale Villu Põldma poole ja Tartusse muuseumidesse. Rääkima olen kutsunud Barbi Pilvre ning kavatsen kutsuda ka meestearsti. Nohik
 
Eelmisel nädalal jättis mu lastekunstikooli mudilasastme õpetaja Mati Vaitmaa mulle EKA-sse bloki mu lapsepõlvejoonistustega, mis oli kunagi tema kätte jäänud. Selgus, et olin 12-aastasena loost "Karlsson Katuselt" terve blokitäie koomikseid teinud. Tollal ma enam lastekunstikoolis ei käinud. Ma ei teagi, kuidas blokk Mati kätte sattus. Joonistused on aga väga head. Naeratus
 
Olen nüüd mitmel korral Photopointi klienditeenindajana leiba teeninud. Varem olin seal digitöötleja. Esimest korda klienditeenindajaks minnes olin mustas masenduses ja tundsin defineerimatut abitut hirmu, kartes, et ma ei saa hakkama. Nuttev Mina juhiksin hea meelega kapitalismi vastast meeleavaldust ja oleksin esimene, kes suurte tähtedega majaseinale kirjutaks: "EI TÖÖLE!". Õnneks aga sattusin superheasse seltskonda. Mu kolleegid on väga lahedad ning ma tunnen, et suudan teha isegi nii hirmsat tööd nagu teenindamine ilma närvivapustusse suremata. Päike Kolleegide toetus on alustavale töötajale ülimalt tähtis.
 
Homme lähen jälle tööle ja öösel sõidan Tartu, kust laupäeva hommikul sõidan Lõuna-Eestisse pulmi filmima. Sealt saabun oma Tartu koju ka täiesti öösel. 21. 02 aga lendan Miamisse. Naeratus
 

This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

