Vangla ja soolaleib


Vahepeal olen saanud enam-vähem terveks. Olin Tallinnas ja käisin jälle üle hulga aja vanglas kunstitundi andmas. Seekord õppisime impressioniste ja kuna hetkel on vanglakord selline, et vangid ei tohi õue peale maalima minna, olime sunnitud klassis vanameistreid kopeerima. Ilmad on ka olnud väga külmad, tuulised ja vihmased. Vangid rääkisid, et nad saavad ainult kord nädalas sooja veega pesta ehk siis dushi võtta. Muidu pesevad kongis külma veega. Kui valvur tunni ajal klassiruumi ilmus, protesteeris üks vang: "Ära tule siia! Meil siin on hea aura, ja sina rikud kõik ära!" Lai naeratus Mind ei usu keegi, kui räägin, et vanglas on hea aura. Kuramus küll! Silmi pööritav Ega ma ise ka usuks, kui seal kohal ei käiks. Mulle tõesti meeldib seal.

Õhtul pidasime uues üürikas soolaleivapidu. Elame Pirni ja ühe poisiga nüüd 3-toalises korteris Politseipargi vastas. Hind, asukoht ja ruumid on super, väljaarvatud fakt, et aknad on põhja, aga mina armastan päikest, mida Eestis on niigi vähe ning kui ei köeta, valitseb korteris tõeline hundilaut. Olin sunnitud öösel elektriga kütma, magasin pidžaamas kahe vatiteki all! Mu naturismipäevad võib sellega lõpetatuks lugeda. Kui soolaleivakülalised koos olid ja me Aivariga pannkooke küpsetasime, hakkas küll soojem. Täitsa palju rahvast tuli, kuigi algul vastupidist arvasime. Me ei tahtnud väga paljusid tuttavaid kutsuda, kuna toad olid alles sisse sättimata. Probleem tekkis istekohtadega. Korteris on euroremont tehtud, aga köögis pole mugavust. Laud on kitsas ja toolideks on imepisikesed puust ning metallist jublakad. Sinna peaks hoopis panema nurgadiivani, millel pehme ja mugav istuda ja suurema laua. Kõigest hoolimata oli meil lõbus ja süüa oli ka palju. Sõpradele meeldis meie uus pleiss.

This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

