Proovipildistamine ja maalkäik


Pärast nurjunud proovikat Põllkülas mere ääres kordasime üritust järgmisel nädalal Saunapunktis. Kohal oli I. M. fototehnika, lõhkise rattakummi ja kahe sõbraga. Igati hea seltskond. Väike tagasilöök tekkis, kui mehed ei tahtnud koos poseerida, hirmus, et neid homodeks võidakse pidada. Segaduses Samal ajal polevat neil homode vastu midagi. Just grupipildid tulevad kõige huvitavamad. Tegime veel naljapilte, kus ma olen riides ja paljad mehed mind pildistavad, samuti, kuidas ma riietatult ise meesakte pildistan. Tänapäevalgi veel on selline vaatepilt suhteliselt haruldane. Oleme harjunud vastupidisega: riides mees naisakti pildistamas. Täna läheme I-ga fototehnikat shoppama. Tõeline action on alles ees. Näitab keelt
 
Neljapäeval sõitsin rongiga maale. Olin seal pühapäeva õhtuni. Läksin rongilt maha Hagudis. Oli tükk maad kõmpimist, tassisin statiivi ja muud fototehnikat ning tegin rapsipõldudest pilti. Koos pildistamisega võttis teekond mitu tundi aega, aga raps on lihtsalt liiga ilus kollane, et sellest niisama mööda kõndida. Väikesed valged pilvetupsud sinises suvises taevas tekitasid sürri tunde nagu suvi oleks käes. Eestis?! Üllatunud
 
Koer Pipiga kohtumine kodus kujunes päeva tippsündmuseks. Koera nägu Seejärel kohe äike ja siis taas soe suveilm. Järgmisel päeval kõndisin jälle palju: käisin Ingliste poes Säästu saia ja -sarvekeste järel. Neid söövad ema koerad ja kassid, väljaarvatud Pipi, kes on ülekaalulisuse tõttu eluaegsele dieedile määratud. Kurb Hiljem läksime emaga metsmaasikale. Nende korjamine oli üksjagu ekstreemne, kuna paljud aedmaasika suurused marjad kasvasid kõrges heinas, mille hulgas oli ka nõgeseid. No pain- no gain, ütlevad inglased. Koos järgmise päeva saagiga saime neli liitrit ja sinna jäi veel. Tegin toormoosi ja osad marjad panin tervelt sügavkülma. Osa maasikaid sõime ära pannkookidega. Ema mainis, et inglise kuninganna ei näeks sellist hommikusööki uneski. Näitab keelt
 
Kolmandal päeval külastasin oma kooliaegset sõbrannat A-d nagu juba igasuviseks kombeks saanud. Ta elab mu emast umbes 10 km kaugusel Kasvandu külas. Kaks lapsukest, töökas mees ja meeletu igatsus vahel natukeseks kodunt välja saada. Südasuvine idüll oli hingemattev: pehme ristikheinane õuemuru, eemal väljadel heinapallid ja karikakrad ning süsisinises taevas väikesed suhkruvatipilved.
 
Kuna mu autol on ülevaatus tegemata, liigun hetkel ühistranspordiga ja A poole sõitsin väikese maaliinibussiga. Ma polnud kunagi bussiga seal käinud ja ütlesin juhile, et ta mind Kasvandus välja laseks. Hoolitsev sohver uuris, kuidas ma sealt edasi oskan minna, ma väitsin, et A tuleb vastu, aga muidugi polnud asjatoimetused A-d veel tulema lasknud, nii et hakkasin ise minema, teadmata kuhu. Ainus hingeline, keda teel nägin, oli kohalik joodik, kes vänderdas rattaga külavaheteel ringi. Too oskas isegi pika seletamise peale mulle õige tee kätte näidata. Kui olin juba A talu teeotsale jõudnud, helistas Sven, kes oli parajasti Peebuga Tartu lähedal Roiul mustikaid korjates ära eksinud. Lai naeratus Olukord polnud siiski väga hull. Mu ema aitas neid telefoni teel. Roiu kant on ema lapsepõlvemaa.
 
A oli teinud suus sulava maasikatordi. Pärast sööki läksime lastega karikakraväljale ilupilte tegema. Lapsi pole lihtne pildistada: nad tulevad kaamerale liiga lähedale, nad ei paista heina seest välja ja nad on väga liikuvad. Saime ikkagi nii mõnegi naljaka pildi. Mul olid statiiv ja välk kaasas. Pärast pildistamist läksin bussi peale.
 
Järgmisel päeval päevitasin, lugesin ja õhtul kui hakkas hirmus padukas, sõitsin tuttavate autoga Tallinna. Ilm on nüüd märksa jahedam. Joon vaarikavarreteed ja mõtlen, kuidas talvel metsmaasikaid söön. Silmapilgutus
 
This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

