Jälle trenni!


Käisin reedel Tartus pulma filmimas. Registreerimist filmisin kahe kaameraga: vana väike kaamera oli rõdul ja ise filmisin uue suurega. Umbes 12 tundi sellise suure kaameraga filmimist muudab lihased ikka üsna kangeks ja valusaks. Lisaks olin ka veidi külmetunud. Keskkööks valutas terve keha, kuid pulmatort oli väga maitsev. Näitab keelt
 
Eile käisin spordiklubis personaaltreeneri juures. Ta koostas mulle uue treeningkava. Kerget pole seal midagi. Ma pole umbes aasta aega korralikku jõusaalitrenni teinud. Nimelt saabub 20. oktoobril mu auto alla jäämise aastapäev. Jaanuaris 2009 hakkasin küll käima trennis, aga jala tõttu tegin väga kergeid harjutusi ning suvel ma ei käinud üldse, sest polnud aega.
 
Eile vaatasime Sveniga ajaloolisi kaadreid meie 1998. aasta euroopa reisist. Tollel reisil filmisin esmakordselt elus videokaameraga, mis polnud ka kuigi väikeste killast. Tegu oli ühe Panasonicu VHS-C kaameraga. Euroopas oli tol ajal kuumalaine. Eks sa filmi 40 C kuumuses. Kõige lahedam oli see kaader, kus mina söön saia, mis on umbes pool minu pikkusest. See näeb välja nagu Harry Egipty reklaam. Naeratus
This entry was posted in Tervis ja heaolu. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

