Gripp ja OP


Olin vahepeal nii haige, et või ka suus ei sulanud. Neli päeva järjest oli palavik pidevalt üle 38. Esimesel päeval, see oli eelmise nädala neljapäev, kui Tallinnast Tartu sõitsin, hakkasid hullud külmavärinad ja palavik tõusis õhtuks üle 40-ne. Lisaks olid nohu, köha, lihasvalud ja suur väsimus. Lamasin voodis ega jõudnud isegi lugeda. Toidu maitset ei tundnud, isu ei olnud. Jõin ainult teed ja sõin sidrunit meega. Neljandaks päevaks olin nii kurnatud, et mind ajas iga asi närvi. Vaene Sven! Ta tegi kõik tööd ja tegevused minu eest ära ning sai veel pahandada ka. Õnneks läks palavik viiendal päeval järsult alla: 36,2. Nõrkus jäi siiski alles. Tõeliselt kirgast toidu maitset tunnen alles täna. Tervis on tagasi.
Täna käisin Rotermanni kvartalis OP-i saatele intervjuud andmas. Nad tahtsid, et räägiksin iisraeli naiste näitusest "Naised muudavad maailma", mis hetkel on Tallinna Kunstihoones ülal. Varblane, kellelt hommikul samal teemal intekas võeti, rääkis mind pehmeks, et ma kunstniku ja feministina ka midagi ütleksin. Ega ma väga rõõmsalt nõus olnud, kuid samas jälle hea võimalus on nime käigus hoida. Minult küsiti, kas Iisraelis on naistel raskem elu kui Eestis ning et kas tegemist on feministliku näitusega. Eks teisipäeval näeb, mis ma seal kokku seletasin.
Sealt jooksin kohe Siiditrükikotta, kus me täna tudengitega viimased plakatid valmis trükkisime. Olgu remargi korras öeldud, et kuigi ma tunnen nüüd toidu maitset, ei olnud mul kogu päeva jooksul aega peale paari küpsise mitte midagi süüa. Homme on kohtumine tudengitega ja ülehomme loodetavasti läheme Sveniga koos EKA IDK praeguste ja endiste magistrantidega Kõrvemaa matkale koos ööbimisega telkides.
This entry was posted in Tervis ja heaolu. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

