talvematk ja joonistamine sadamas


Nädalavahetusel saabus Eestisse taas külmalaine. Laupäeval näitas Tartus -22 C ja Põlvas -26 C. Ma pole end kunagi massohistiks pidanud, aga pärast laupäevast matka ja saunaõhtut tundus, et see ma just olen. Käisime nimelt Põlvamaal matkal: mina, Sven, Aivar, Peep ja P ning S töökaaslane Toomas, kelle auto ainsana käima läks. Matkarajad olid peaaegu kogu pikkuses lahti ajamata ja peale loomade polnud seal küll enam tükk aega keegi kõndinud. Naeratus Esimene rada kulges metsade vahel, üle küngaste ja orgude. Lumi ulatus kohati põlvini. Puud olid raske lume ja härmatuse all lookas. Kõndisime umbes nelja tunniga 7 km. Mäest üles ronides oli mul tunne nagu multifilmi- Mashal, kelle jalad ja käed ei kuulanud sõna. Ma praktiliselt roomasin. Päris lõbus hakkas. Naeratus Vahepeal külmetasid jalad, siis hakkas palav ja siis muutus selg jahedaks. Teekonna keskel tegime lõket ja grillisime. Mul oli külma kaitseks super-hüper näomask, mis kaitses hästi ka ülesöömise eest. Nina jaoks oli tehtud väike pilu, kuid suu oli korralikult soojas, riidega kaetud. Hädavaevu jõin veidi puljongit ja sõin pool viinerit. Kuna toitumine oli nii ebamugav, otsustasin paastuda. Loojangu ajaks olime 7 km läbi käinud. Tegime veel lõket ja ma pidasin taas dieeti.
 
Õhtul kütsime sauna. Oli teine seekord kuum kui põrguline. Sven ei toonudki lund lavale.
 
Täna käisin tudengitega sadamas joonistamas. Kohal oli kuus tudengit. Visandati töölisi. Üks vahva ja muhe vanem mees töötab seal koristajana ning ajas meie jaoks demonstratiivselt lund, kasutades hiigelsuurt lumelabidat ja siis veel sellist kirka moodi asja jää lõhkumiseks. Lubas EKA-sse modelliks tulla. Naeratus
This entry was posted in Matkamine. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

