Nähtamatu arhitektuur


Pärast Londonist tulekut on elu häirivalt töiseks muutunud. Puhata ja mängida üldse ei saa. Sõbrapäeva mul ei olnud ja Vastlapäeva ka mitte. Olen EKA-s loenguid andnud ja ette valmistanud ning ise loengutes käinud. Laupäeval käisin Glehni lossis pulmi filmimas. Kuna saavutasin 2009. aasta pulma videotegijate seas auväärse 2. koha, on tulnud juba suveks tellimusi.

Hoolimata sellest, et hiljaaegu otsustasin, et nüüd on naturismiaeg ümber ja algamas on nahkmantli aeg, olin alasti esmaspäeval Solarise keskuses ja täna Tallinna Linnagaleriis. Ignar Fjuk ning Silver Vahtre tegid ühisnäituse "Nähtamatu arhitektuur" linnagaleriis ja vajasid kaht aktimodelli, keda alguses filmida avalikus ruumis ja seejärel galeriis näituse avamisel.

Olime Sergeiga kahekesi. Teose nimi oli "Aadam ja Eeva", mis pole minu maitse, kuna kõlab umbes samamoodi nagu "Marss ja Veenus". Solarises olime teine teisel pool koridori redelitel. Mina olin otsapidi prillipoes ja Sergei Knopkas. Suured kaamerad olid meie kõrval ja võtsid kõike üles. Prožektor soojendas. Ignar hüüdis iga 15 sekundi tagant "vahetus" ja me muutsime poose. Rahvas käitus erinevalt. Olin küll oma tegevusele keskendunud, kuid mõni inimene hakkas ikka silma. Näiteks üks noormees seisis minu ette ja lihtsalt põrnitses. Pirn informeeris, et üks vanamees olevat mind vilava pilguga vaadanud. Ema lapsega jalutas läbi ja naeris. Enamus lipsas kähku läbi või ei julgenud üldse tulla ja otsis teist väljapääsu.

Aktsioon kestis umbes 10 minutit ja kui ma riide panin ning toidupoodi läksin, hüüdis üks umbes 12-aastane poiss mulle: "Urr!". See oli tõepoolest päeva parim nali.Lai naeratus 

Täna oli näituse avamine linnagaleriis ning esimesse ruumi olid meie videoprojektsioonid üles seatud. Redelid olid nende ees. Tegime umbes sama asja uuesti läbi, jälle kaamerate ees, kuid seekord pool tundi ja vabas vormis. Rahvast oli keskmiselt. Hakkas silma mitmeid halli habemega taate. Klassikute näitus ikkagi. Üks selline vanem habemik küsis korduvalt minult, kes ma redelil oma trikke tegin, kas ma soovin veini või mahla ja Üllelt uuris, ega mul ehk külm ole. Hiljem, kui riides olin ja veini jõin, tuli mees ütlema, et ta nägi, et mulle on juba veini antud ja enam rohkem minuga ei kontakteerunud. Seal oli ka üks näitleja. Mul on halb nimemälu. Ta mängib Aunaste saate "Mida teie arvate?" vaheklippides ja veel mujalgi. Punase peaga naine. Ta ütles mulle, et ma olen väga ilus. Ma ütlesin, et olen teda telekast näinud. Tema kaaslane küsis, kas mina ja Sergei oleme profimodellid. Lai naeratus

This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

