Presidendi kõne


Eile helistati mulle Postimehest ja paluti rääkida, mida peaks president minu arvates oma vabariigi aastapäeva kõnes kajastama. Palusin 15 minutit mõtlemisaega ja panin mõned ideed paberile. Nüüd on need siin. Mu sõber presidendi kantseleist saatis mu arvamuse presidendile. Varsti tuli sõbralt kiri: "President palus Sulle isiklikult teatada, et tema ei ajagi kunagi sihukest iibejama.". Lai naeratus Vaesed rumalukesed Postimehe online kommentaariumis!
 
Olen sageli mõelnud, kas meediaväljaannetel on pahatahtlik vandenõu inimeste vastu, et neid kõiki fotodel nii inetuna kujutatakse. Minust on sadu häid korralikke fotosid, aga lehte jõuavad raudkindlalt kõige jubedamad, kus mind on pildistatud lainurgaga või on silmade all kohutavad varjud või näen ma välja nagu oleksin haige, purjus või 50-aastane. Kui ma tõesti nii kole oleksin nagu mõnes ajalehes mind kujutatakse, ei julgeks ma toast välja minnagi!
 
Jääme siis presidendi kõnet ootama. Igatahes on iibepoliitikal kriips peal!Naeratus 
 
 
This entry was posted in Uudised ja poliitika. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

