Veidrikud


Elu on läinud omasoodu. Vahepeal käisin EKA-s rahvusvahelisel konverentsil Art, Image and Exploitation. Uskumatu küll, aga see oli esimene visuaalkunsti konverents Eesti ainukeses kunstiakadeemias üle väga pika aja. Üllatunud Keegi ei mäleta täpselt, millal viimane sarnane konverents oli. Need, kellelt küsida, on arvatavasti juba surnud.
 
Kuigi annan EKA-s tunde vaid kahel päeval nädalas, ei jõua ma töö tõttu peaaegu mitte ühelegi peole, üritusele ega kohtumisele. Ei saaks öelda, et ka tartuskäigud mind segavad, sest olin terve veebruarikuu Tallinnas ning minu jaoks ei eksisteerinud ei sõbra- ega vastlapäeva, muust rääkimata. Ka trenni ei jõudnud teha.
 
Praeguseks hetkeks on asjalood paranenud. Reedel ja laupäeval käisin pärast pikka pausi jälle jõusaalis. Võtsin eesmärgiks rasva põletada ja lihaseid kasvatada, sest öelgu teised, mida iganes, aga ma tean, et ma pole hetkel oma parimas vormis. Otsustasin maiustused menüüst ära jätta, eriti peale kella 17. Söön nende asemel pirne. Sõbra-, vastlapäeva tegime abikaasaga tagantjärgi ning naistepäeva ette ära.Naeratus Sven tegi ise vastlakukleid. Eile käisime kinos vaatamas filmi "Ma armastan sind, Phillip Morris", hiljem hüppasime Y-Galeriist läbi, sõime Gruusia Saatkonnas ja lõpuks külastasime Aivarit.
 
EKA modellid on veidrad olevused. Eelmisel esmaspäeval tuli joonistamisse vanem naismodell, suured kompsud kaasas ja nuttis. Olevat halb päev ja kotid jube rasked. Muud häda ei olnud ja järgnes 4 tundi rõõmsat poseerimist.
 
Veel veidram oli mu hiljutine kokkupuude libakunstikaupmehe Matti Kodusaarega, kes oli juba kaks korda valenime all mu ema külastanud, eesmärgiga odavalt maale osta. Tegelane helistas mulle, et uurida, milliseid klassikalisi maale mul kodus on ja ütles kogemata mulle oma pärisnime. Kohtulahendite register on avalik, niisiis oli mul võimalik kätte saada tervelt kolm kohtulahendit, millega Kodusaart on karistatud. Tundub, et ta on parandamatu kelm, kes pole eelnevatest sekeldusest end häirida lasknud vaid tegutseb edasi. Ta võib oma nimeks öelda Matti Albau või mida iganes ja ta sõidab ringi suure musta džiibiga, mis mu ema juures lumme kinni jäi. Tegelane nägi päev otsa vaeva, et see sealt traktori ja teise autoga välja tirida ja mis ta vastutasuks sai? Ei midagi, sest ma paljastasin ta. Naeratus
This entry was posted in kunst. Bookmark the permalink.

Lisa kommentaar

